See U later!

Aloha!

Idag har jag varit med min länge saknade bästa sötaste vän Julia Berglund. Love you. Och nu ska jag dra till vår sjuga i Gårdsjön med min inte så jätte saknade vän Hanna, ta inte illa upp sweetie, jag menade bara att du bott hos mig den senaste veckan ;) Vi ska iallafall ha det helt AWESOME där och bada, bada, bada! We likey. 

 Aja, jag ska dra nu men vi hörs på lördag och då har jag massor med bilder och här kommer en bild från Memphis.

Jag skulle lägga upp en bild men mitt internet fungerar inte. Ledsen.

Trevlig midsommar i förskott!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, true ;) japp härligt härligt men vi hade iaf otur med vädret!! :O

2011-06-26 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0