My Freakshow!

Hejsan!

Tjoho, mitt internet fungerar igen!

Idag är absolut ingen vanlig dag, idag är det Hannas bday, första skoldagen, jag gick till tandläkaren och fick ett fruktansvärt besked! Haha, om det inte vore för Hannas födelsedag, skulle detta varit sämsta dagen detta år!

Men nu säger vi ett stort GRATTIS till Hanna "HanniPie" André som fyller 16 idag!

Hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!


Sonja, jag och Hanna i sommras påväg till Twilight Mocie Night



Du är locken i mitt hår!


Kommentarer
Postat av: hannipie

Tack så mycket! :D Ja du,älskade videon! :D hihi ! :D

2011-01-11 @ 16:25:44
Postat av: Lisa

Nicigt! :))

2011-01-15 @ 18:09:04
URL: http://jesusofgothenburg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0