Jag älskar Green Day.

Hejsan!

Om man inte bloggar på några dagar sjunker verkligen läsarna..

Aja, jag älskar älskar älskar Green Day! Jag älskar dom så mycket att jag får ont i magen, det pirrar i finger topparna när jag tänker på dom, hjärtat gör en dubbelvolt varje gång jag hör dom. Det finns ingen på denna jord jag vill träffa mer än Billie Joe Armstrong. Han är min förebild. Han är snygg, han sjunger bäst i hela världen, han har a great sense of humor och han bara äger sig i genom livet.

Jag älskar Billie Joe Armstrong.









Bilder från Green Day's musikvideo Working Class Hero. En av de snyggaste videos jag sett.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

jag håller helt fullständigt med dig till 120 % ! :D

2011-11-23 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0