I need some help.

Hej!

Jag har en fråga, och snälla kan ni hjälp mig. Jag har en grej på gång, som jag inte kan berätta om än. Men jag måste ha hjälp med en sak för. Kan ni hjälpa mig? Ni behöver bara svara på en fråga.

Vad är det värsta din bästa vän skulle kunna göra? Vad skulle hon/han göra för något dumt så att ni inte skulle vilja vara kompis med den längre. Finns det något? Jag vet faktiskt inte riktigt själv, därav behöver jag er hjälp. Snälla kan iallafall en liten person hjälpa mig.

Haha, jag låter lite desperat. Men jag känner att jag vill komma i gång med min grej..


Haha, jag och Kim när vi såg Inception för länge sen.


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag skulle tro att det skulle vara om kompisen skulle vara otrogen med ens kille... :(

2011-08-30 @ 08:40:50
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0