Cosmopolitan UK, August 2011

Hello!

De senaste dagarna har jag spenderat med mina kompisar på stranden. Ikväll blir det film med Jonna, My och Kim. Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg som ingen bryr sig om.

För några dagar sen köpte jag Cosmopolitan UK enbart för att Rihanna var så snygg på framsidan. 59 kr för några snygga bilder på henne, sjukt. Fast tidningen var faktiskt väldigt bra den med ;)


Cosmopolitan UK



Cosmopolitan


Hur snygg får man vara? Hennes hår på Cosmo UK är helt amazing. Me want, right now!

Finns det någon där ute i världen som tycker att Rihanna är ful? Då skulle jag gärna vilja att den personen berättar för mig vad som är fult. Tack. :)
 
(Jag kommer inte att döma dig eller nått det är bara för kul. För jag kan inte se ett fel på henne. :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0