"Lika barn leka bäst" is so wrong!

Hejsan!

Kim Kollberg. Det är en tjej som kan förgylla dom mörkaste stunderna. En tjej du kan lite på. En tjej som du kan skratta med. Kimpo, du är fan bäst asså. Haha, skrattar ju när jag tänker på dej. Du är så underbart härlig.

Finns det någonlikhet mellan mej och Kimmy? Nja, båda kan skratta hysteriskt mycket. Båda gillar bio. Båda tycker att killar luktar gott. Det är ungefär allt. Haha, men vi har kul så inihelvete ändå!

Vi, Beengan och jag, såg Due Date på bio igår. Den filmen är lika skumm som oss, otroligt rolig och absolut sevärd. Jag och Kim hade en otroligt rolig kväll igår. Den hade det där lilla extra som gör att allt det dåliga försvinner för en stund. Super kul. Fan Kim vi är bäst! Tusen tack för denna underbara kväll! Happyface.











Haha, jag och Kim har bara lite svårt att vara allvarliga!


Kommentarer
Postat av: Kim

HIHI jag sitter här och läser och ler med tårar i ögonen:) även fast vi inte kännt varandra så länge så har vi såååå många roliga minnen. :D:D

2010-12-01 @ 19:44:32
Postat av: Theres

Kimman gumman: Jadu, Kim. Du får ju mej att bli tår ögd. Så sant. Mycket kan hända på mindre än tre år. för det är faktiskt bara så länge jag känt dej. Känns som att du allt vara i mitt liv. Vi har många underbara minnen so far. Men vet du vad, VI KOMMER ATT FÅ FLER! ;)

2010-12-01 @ 21:25:22
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0