Gaga is a No no!

Hejsan!

Jag tycker att Lady Gaga är totalt överdriven och äcklig, vulgär och enbart uscha. Hon var frän ibörjan när hon gjorde Poker face. Men nu, seriöst nya Telephone vidoen är det äckligaste jag sett. Hon är så äcklig! Jaja, jag gjorde inte det här inlägget för att klaga på Gaga. Nu till vad inlägget ska handla om.

Gagas nya singel "Paparazzi" spelas ju på radion hela tiden. Jag tycker att det är en av hennes bästa låtar. Men inte alls en låt jag skulle lyssna på frivilligt. Men nu när Kim visade mej när 12-årgiga Grayson Chance sjunger en egen version av den kan jag inte sluta lyssna. Han är så sjukt duktig, jag satt bara och gapade av chock. Jag är lite små kär i hans röst! Blir inte han en ny stjärna blir jag lite ledsen. Gaga, hur känns det när en 12-åring sopar skiten ur dej total?

Hans video på YouTube.se fick över 11 miljoner visningar på två dagar. Han var totalt okänd innan. Jag har aldrig sett en video som får så många kommentarer hela tiden. Typ 15 kommentarer var 10:de sekund. Det är helt otroligt!

Jag säger bara LYSSNA!




Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

LIKE IT!

2010-05-18 @ 21:20:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Lina

han är så sjukt grymt bra! mycket bättre än orginalet.

2010-05-19 @ 18:54:52
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kände att vi var väldigt lika nu ;)

1. Lady Gaga är äcklig, och du har helt rätt i att hennes telephone video bara är disturbing.

2. Papparazzi är den enda låt jag tycker om med henne, för att den faktiskt betyder någonting.

3. Killen äger skiten ur henne ;)



Haha men han är verkligen grym!

2010-05-19 @ 20:11:15
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Kim

Han är GRYM!!:D

Jag tycker att de är kul att du trodde att han var dålig bara för att jag tyckte han var bra:P :D Haha

2010-05-19 @ 20:51:41
Postat av: Jennilie

Han var ju himla bra! =)

Sv: Var, det var ju bara komplimang på komplimang så jag kan inte säga mer än TACK och att jag blev super glad då jag läste alla fina saker du skrev!! :)



Fick en liten chock då du skrev 42 dagar, gosh det är bara så lite alltså :D

2010-05-19 @ 22:25:09
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Tack så jätte mycket! blir glad av det du säger :)

2010-05-20 @ 06:33:47
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Hani

Ja han var mycket bättre än GAGA, hon suger fett ;) <3

2010-05-20 @ 19:06:36
Postat av: Oliviaa

Haha hanna, jag som tyckte jag hörde att du inte tyckte han var nå bra?;)

2010-06-10 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0