Galna tapeter!

Hejsan!

Som Sandra sa i förra inlägget var jag i Boda i helgen. Åkter skoter hela lördag, och nu, söndag, är jag så jäkla förkyld. Mamma och Sandra åker till Bollnäs i dag och pappa till fjällen med Arrak. Så nu är jag hemma själv, helt själv. Okej, min döva och dementa katt Busan är ju hemma, haha, hon hjälper mej inte från mördare. Tillbaka till Boda, vi hade en jättebra helg! Mycket skratt, skoter, mat och goda vänner. Det är jätte fint där, lite slitet men väldigt vackert hus. Ni ska se tapeterna i huset, dom är galna! Väldigt fina och passande i huset. Men galna! Take a look:


Köket.


Gäst rummet.


Vardagsrummet.


Sovrummet.

Det är inte bara en fondvägg med dom där tapeterna, utan hela rummet. Inne i gästrummet är graderober och allt blommigt. Väldigt fräänt och inte så störande som man tror att det borde vara.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var mycket mönster ;)<3

2010-03-31 @ 15:58:56
Postat av: Sussi

Spännande inlägg, tack för en trevlig helg!

Kram Mamma

2010-03-31 @ 20:45:36
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0