Kristen Stewart and Taylor Lautner is in Sweden!

Hello!

Idag den 21 juni 2010 befinner sig min största kvinnliga förebild/idol/insperation i Stockholm. Kristen Stewart. Och vart är jag då? Jo, hemma i f*cking Sundsvall. Jag älskar Sundsvall men nu blir jag så jävla less.

Kristen Stewart och Taylor Lautner är på en Eclipse turné, dom åker runt till världens alla länder. Träffar fans, med på intervjuer, premiärer, fansen får tillfälle att ställa frågor till sina idoler. Världens chans att få se dom, min chans att få se Kristen. Ja, men suprise suprise jag är hemma! Joho! Åh, jävla shit! Jag är verkligen inget big-fan av Taylor men jag kan ju inte säga att jag inte skulle bli glad och sprallig om jag såg han. Men nu kan man ju enbart hoppas att hon kommer tillbaka någon gång.




   











   









Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Alltså inte för att "rubba in det i dig" men vilken kväll du missade!! Gaaaaaaaaah! En av de bästa i mitt liv. Det var fantastiskt (fantastiskt är inte ens tillräckligt men vet inte hur jag ska beskriva det i ord).



Sv: Tack =)

2010-06-22 @ 10:37:59
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan! man ville så gärna vara där :O FANFANFANFANFANFAN!

2010-06-22 @ 13:07:33
Postat av: Theres

Jennilie: Jag fröstår det och såg det på bilderna på din blogg! jag är glad för din skull! =D



Hanna: jaa, jag börjar bli van den här känsla nu.. <3

2010-06-22 @ 22:39:53
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Lova

gillar du fotobloggar ? :)

2010-06-22 @ 23:35:20
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Olivia

ååh, jag ville så gärna vara där........ FAN.



Jäklar vad hon har snygg klädstil! Och vad gullig den sista bilden var:P

2010-06-23 @ 14:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0