11 juni 2010 - Avslutningsdagen

Hejsan!

Igår hade jag den bästa skolavslutningen och början på sommarlovet någonsin. Jag och 12 andra kompisar hade en underbar dag i vi. Det är en dag jag sent kommer att glömma.

Efter den lilla och tråkiga avslutningen i skolans aula, gick vi ner till vi och satt där och pratade ett bra tag innan alla tog bussar åt olika håll. Jag åkte till min barndomskompis Robins student, efter att jag varit med på en del av stundetfesten stack jag, Hanna och Sonja, ner till vi och mötte upp Anton. Vi gick vidare till Olivia och väntade där tillas alla kommit. När alla samlats gick vi runt, pratade, skrattade och hade det super nice. Hade en såndär obeskrivligt bra kväll. När kvällen närmade sig sitt slut åkte jag, Hanna och Anton till mej och kollade på en as dålig skräckis. Den hette "They Wait"  eller något likande och var sämst, se den inte. Haha. Så var min skolavslutning. Oförglömlig och perfekt.

På skolan:


Mi and Jossan


Jag och min släkting Frida


Några fräna killar från klassen ;)


Emmilie och Olivia


Jag och Linn


Studenten!

Efter avslutningen:


Anton jag Sonja och Hanna


Mi and Sonja i den stekande solen.


Hum, det där om att få upp ett tält. Inte alltid så lätt...


Kan även vara roligt att kolla på




Haha, run Forest run!


Såhär kul hade vi hela kvällen!
Det är underbart skrattiga Kim på bilden :P




Anton en av tre killar som var med


En till skarattig tjej, Kajsa!


En flumm bild på mej. Haha!




En underbar Julia


Olivia, vackra Olivia

 
Simon en annan av dom tre killarna




Ja, vad ska man säga. Det här är härligaste Hanna ;)




Happyness!









Jag sa att det var med tre killar och jag har bara visat två och de var för att den tredje, Patte, kom senare och han kom aldrig med på något kort.

Vilka underbara minnen och flashbacks jag fick nu! Kär i den här kvällen.
Tusen tack för den här kvällen allihopa! <3

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna som har sommarlov! ;D<3

Den ägde fett!!

2010-06-12 @ 22:59:27
Postat av: oliviaa

Men tessan, Mycket smickrande bilder på mig :(<3

2010-06-14 @ 12:55:59
Postat av: Jennilie

Sv: Ja den är himla bra men man grina ju lite på slutet alltså..



Tack så mycket! =)

2010-06-14 @ 17:56:48
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0