So I guess this is Good Bye

Hejsan

Som jag sa i detta inlägg, ska vi sälja min älskade fjällstuga. Jag kan ju inte säga att jag är sur på mamma och pappa, det är inte deras fel, men det är med ett tungt hjärta och med tårar i ögonen jag åker upp till Tännäs imorgon för att packa ihop och säga ett sista good bye.


Många stunder har tillbringats där,


Många jular är firade där,


Många middagar har ätits där,


Många timmar har sovits där,


Många filmer är sedd där,


Många minnen är skapade där,


Många skrattfulla tider har spenderats där...


och nu är tiden inne för ett sista och smärtsamt farväl.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejdå Tännäs! :(

2010-07-20 @ 01:14:46
Postat av: Hanna

Very sad!:( Ja.. Hejdå tännäs:(

2010-07-20 @ 08:19:55
Postat av: Jennilie

Sv: Tack för serie och filmtipsen! =)

2010-07-22 @ 18:00:37
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0