Gatufesten 2010 - Kommentarer!

Hejsan!

Under GF sötter man på massa roliga kommentarer från olika personer om olika saker.
Här är några exempel:


Två stycken om min ålder.
Jag säger till hon som sitter i kassan: Ett endags kort, tack.
Hon svara: 370kr
Jag säger lite road: Jag är ungdom.
Hon svarar: Jaha, okej, 270kr.

En försäljare frågar mej: Har du fyllt 18?
Jag svarar: Nej, jag är 14.
Han säger lite chockat:  Jaha, okej, hejdå!


Under Timos uppträdande.
Någon srkiker från publicken: Timo, av med tröjan!
Timo svarar: Är det så du ser på mej? ;)

En kille frågar Timo: Vill du gifta dej med mej?
Timo svarar snällt: Tyvärr, du kommer för sent.


Jag står och kollar på Europe när två tjejer går förbi.
Den ena säger till den andra: Europe? Är inte dom döda?


Jag visar min syster Sandra en bild på en snygg kille.
Det första hon säger är: Oo, a butt!


Jag kollar på The Ark och Ola Salo pratar om stenstaden Sundsvall och dess sten hjärta.
Ola Salo säger till Sundsvall: Nu har Sundsvall fått ett hjärta av kött, blod och eld.
Killen bakom mej skriker: Kött, blod och eld!


(Haha, det lät väldigt kul när man stod där och lyssnade på Ola Salos fina tal! ;))


Det kan hända massor med roliga sker under en GF helg, synd bara att det är enbart en gång om året! Kan inte fatta att det är ett helt år kvar till nästa gång! Längtar!

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

kött blod och eld! HAHAHAH! och det där med europe ägde ju!De var ju på scenen och spelade?!. HAHA GF kommentarerna ägde! :D<3

2010-07-12 @ 23:57:42
Postat av: Jennilie

Sv: Ursäkta mitt sena svar..

Ja alltså helt sjukt vad drömmar kan vara knepiga ibland :D

2010-07-13 @ 11:29:05
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oo, a cute butt!

2010-07-14 @ 13:36:44
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Haha, KÖTT BLOD OCH ELD!! ;);)<3



Jennilie: Hahah, sant drömmar kan även vara underbara ibland! :D



Sandra: Hahahahaha!

2010-07-14 @ 22:46:24
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0