Nu börjar det jobbiga.

Hejsan.

Jag har alltid tänkt att jag kommer att bo i mitt hus tills jag flyttar hem ifrån, visst jag har ju typ redan gjort det , men ni förstår. Jag har alltid trott och hoppats att mamma och pappa alltid kommer att bo där. Det har alltid varit som en mardröm att flytta från mitt älskade hus. Men nu ska jag göra det. Visst jag ska bara flytta femtom meter åt sida, men jag ska flytta från mitt älskade hus. Det är mitt hem. Det känns otroligt jobbigt just nu. Det känns så fel i det nya huset. Det luktar inte Engberg, allt känns fel, det är så många minnen här i från. Det var här jag bröt armen, det var här jag träffade och tillbringade massor av tid med min barndoms kompis Gloria. Även fast det är min bror Nicklas, hans flickvän Sofia och deras dotter Lilly som flyttar till vårt hus, jag kommer ju kunna gå det, så känns det svårt att lämman huset. Det känns inte bra. Jag kommer sakna det så mycket. det här låter ju fjantigt, det är ju bara ett hus, men jag trivs bäst där, det är där hemkänslan är och det betyder mycket för mej. Jag växte upp där. Jag kommer ju snart att vänja mej, när det börjar lukta och känns hemma här i det nya huset. Right now it's very hard.






Jag är ledsen mamma och pappa att jag inte är det bästa flyttaren just nu, men det är ingte så lätt. Även fast jag accepterat att vi ska flytta, så blev det jobbigare än jag tänkt mej. Det är inte här jag ska bo, jag vill bo i mitt gammla hus. Så känner jag just nu. Men det blir snart bättre mamma, jag lovar.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Hani

:'(<33333333333333333

2010-02-16 @ 19:46:37
Postat av: Sussi

Sorry mammas hjärta, jag förstår dig (du som alltid bott där). Jag har också flyttat då jag inte velat förut, och då är det jätte tufft! Hoppas det framöver kommer att kännas bättre för dig.

Älskar dig /Mamma

2010-02-17 @ 15:38:05
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: josssssi

åå tessis :(, tycker också det känns konstigt på nå sätt..

men det kommer bli bra, ja lovar :)<3

2010-02-18 @ 19:09:46
Postat av: Theres

Hani: :) <33



Mamma: Älskar dej med! <3



Jossi: Konstigt, Konstigt.. Bättre snart! :)<33

2010-02-18 @ 19:45:27
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0