Heartbroken.

Hejsan!

Nu ska jag förklara min mening i förra inlägget: "Right now I am heartbroken". Heartbroken är väl kanse att ta i, men det är inte långt ifrån. Som många av er som läser min blogg vet är jag ju helt galen i Green Day. Jag tycker att dom är otroliga och helt fantastiska. Och förra gången dom kom hit, 11 oktober 2009, fick jag inte gå. Jag var helt förstörd. Jag grinade i timmar. Och nu kommer dom tillbaka igen till Göteborg den 5 juni för en spelning. Jag kollade upp biljetter, jag hittade bra biljetter till bra pris. Det lät på mamma som att jag skulle få gå. Men då sa den jag hade tänkt att gå med allt det inte gick, att det var fel tid och att den inte ville gå längre. Så även den här gången ska jag sitta hemma och grina när mitt favorit band spelar live i GBG. Det känns förjävligt. Men jag kan inte skylla på dej att du inte kunde. Men helt ärligt skulle jag göra vad som helst för att få se dom, jag skulle vara oberskrivligt lycklig. Jag skulle göra vad som helst för att få se min största idol, att få se det band jag älskar mest, att få hoppa med till musiken som gör mej glad. Det kändes som att det var meningen att jag ska gå nu när dom kom tillbaka så snart och jag hittade biljetter och allt. Men tydligen inte.. Jag vet inte vad jag ska säga. Det jobbigaste är inte att jag inte får gå, för det har ju hänt förut. Det är precis det, att jag ska behöva uppleva samma sak en gång till.  Jag trodde att jag skulle få gå. Jag trodde verkligen att det var min tur nu. Jag skyller inte på dej nu. För det har jag inte rätt att göra, vi kan inte göra något åt att du inte kan. Det här måste låta helt sjukt för många, jag måste låta helt beroende. Men det inte så konstigt, när man älskar någonting väldigt mycke man är nära på att få det, drömmen är när på att slå in. Och så försvinner det, helt plötsligt. Det är bara att drömma vidare. När det blir så två gånger så känns det inte bra.  Gemför med något ni älskar väldigt mycke, något/någon ni drömmer om att få träffa. Då kanske ni känner som jag gör just nu: Heartbroken.



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så trist =/

2010-02-26 @ 17:41:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Hani

De kommer nog säkert tillbaka som jag sa förra gången... <3

2010-02-27 @ 10:50:59
Postat av: Leia ♥

Tack! :)

2010-02-27 @ 13:45:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: oliviaaa

men älskling:'(<3 Kan du inte gå med någon annan?<3

2010-02-28 @ 14:17:38
Postat av: Theres

Leia: Jadu, känns sådär..



Hanna: Nästa gång SKA jag gå!



Olivia: Mm.. Jag vet ínte. Ingen jag kommer på.. <3

2010-02-28 @ 21:26:19
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0