Jag i Twilight?

Hejsan!

Som dom flesta vet är jag ett stort Twlilght freak! Det är ganska fjantigt att var det, men det finns inget att göra åt det! Jag älskar filmen och böckerna, jag tycker att R-patz (Rob Pattinson) är as snygg! Jag kan knappt vänta tills premiären av New Moon. Men jag är bara så, jag är ett äkta Twilight Freak! Många tycker säkert det är konstig, men man är galna i olika saker. Så är det bara, några är galna i hästar, vissa i skotrar, bilar eller tv-spel. Och jag är galen i Twilight. Så är det bara. Men jag är stolt över att vara det! Jag tycker inte det är något fel på att vara ett freak till något man gillar. Och min otroligt snälla syster Sandra, har gjort en otroligt cool bild till mej!
Tack så jätte mycket Sandra! :D



Jag med i Twilight? Ja, kanske! skulle jag passa? ;D


Fyfan vad jag längtar till New Moon! jag dör snart! :D

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jossssis

snyggg bilden :D<3

ÅÅÅ VAJAG LÄNGTAR TILL PREMIÄREN ! <33333

2009-11-05 @ 21:05:03
Postat av: Anna

Jag tycker att du har en bra poäng i den texten, den får en att tänka om.

De flesta är ju galen i någonting, och du i Twilight helt enkelt ;P



Och jag tycker att bilden är grymt snygg ;O



2009-11-06 @ 07:05:40
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Kim

HEHE Jag är nog oxå ett twilight freak HAHA:D

Jag tycker den bilden ar as cool.

Du skulle nog passa att va med i filmen du:D<33

2009-11-06 @ 15:04:04
Postat av: Theres

Jossiposs: Thanks! <3 JAAAG MEDDD! :D :D <3



Anna: haha, tack! det var ju bra, det var ju lite det som var meningen! ;D Sandra är duktig! :D



Kim: HAHA! Jag vet, du och jag är sundsvalls Twilight freaks! ;D jag skulle äga filmen! ;D <3<3

2009-11-08 @ 22:04:21
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, ja tessan du är ett twilight freak ! det kan man inte missa ;), den var as cool!!!, hihi du kommer vara helt galen tessan den 20e !?, haha coolt om du var med ;) då kan du ju lägga till dina miner ! ;);)

2009-11-11 @ 10:43:06
Postat av: Theres

HaniiPie: Haha! I'm gonna be crazy!!! Hahaha! Alla mina miner skulle väl passa bra? ;D Haha, du är rolig du, gumman! ;D <3

2009-11-11 @ 20:12:45
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: aliicia

hjälp vilken cool bild!! =D <3 Hela du är så cool tessan :)<3

2009-11-17 @ 21:16:19
Postat av: Theres

Aliiiicia: Haha, jag hjälper dej! ;D

Naww, tack Alicia gumman! :D <3<3

2009-11-18 @ 19:46:48
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0