One by one

Hejsan!
 I lördags kom Hanna, Kim och Sonja hit för vi skulle ha en Halloween film kväll med lite Harry Potter och skräckisar, vi klädde ut oss och vi knäppt kort och vi skrattade! Sjukt kul! Vi satt ut i min lilla barack på kvällen och kollade på film. Hanna och Kim kunde tyvärr inte sova här så, det blev bara Sonja som sov över, men det var kul! Det var ju polar så vi tänkte gå dit som värsta monstrena, men vi gjorde inte det! Det skulle ha varit otroligt kul! :D

Tänkte att ni skulle få se några bilder av hur vi såg ut, jag ska börja med att berätta vad vi va för nått:
Jag: Bellatrix Lestrange i Harry Potter
Hanna: Mödaren i Fredag den 13:e, fast som kvinna
Kim: En hängd punkare
Sonja: Ett barn som ramlat ner från ett träd och brytit naken

Kim skulle egentligen ha en stortuppkam, men den rasade ner hela tiden så till slut gav vi upp, jag tappade bort klistret till min lösanaglar så vi fick använda tejp :P

Haha, det var sjukt kul att fixa alla!


Theres Engberg as Bellatrix Lestrange



Kim Kollberg as Punkare



Sonja Toomingas as A Poor Child



Hanna André as Friday the 13th



We want you!


**************
Jag ska bara passa på att reckomendera en serie som heter Harpers Island! Den är inte vidare läskig, men den är as bra! :D
**************

Tack för en helt fantastisk kväll tjejer! <3
Hoppas alla hade en bra Halloween!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jossi

oooh scaryy people ;)

joo den är jätteläskig :D

2009-11-01 @ 21:29:53
Postat av: Kim

hehe Hängd punkaare HEHEHE:P:D Gu va kul vi hade. Tack för Kvällen tjejer:D<333

2009-11-02 @ 16:46:59
Postat av: Hanna

bilderna blev juu jättebra! förutom jsg som ser ut som en död fågel !! xD. Tack för kvällen det var kulkul förutom mitt lilla humör :P <33333333333333

2009-11-02 @ 18:19:56
Postat av: Theres

Min Jossiposs: Yaeh! Verrry scary! ;D Det är bara as bra! :D <3<3<3



Min lilla Johan Palm hatande punkare: Haha, du var ju det ;D Jag håller med! Tack flickor! :D <3<3<3



Min HanniPie: Haha, en död fågel! xD Ditt humör kan skifta bra, men det gör inget, vi älskar dej iallafall ;D <3<3<3 Tack för kvällen flickor! <3<3

2009-11-02 @ 21:34:39
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: sonja

bilderna blev jätte bra!:D hannas mask var ju as läskig!!tack för kvällen och allt skratt!!:D<333333333

2009-11-03 @ 20:06:45
Postat av: Theres

Sonja: Jag vet, dom blev bra! :D <3<3 Jag drömmde fan mardrömmar av den där masken! :O

Håller med, Tack flickor för allt skratt! Nu har vi förlängt våra liv! :D <3<3<3



Love all of you! <3

2009-11-03 @ 20:36:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ja nog var ni skräck injagande alltid!!!

2009-11-04 @ 15:39:08
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv : Tack ^^



Ohhh coola outfits! :D De borde vara halloween varje dag :P haha Men jag trodde nästan du skulle vara vampyr som är ett så stort twilight fan ;)

2009-11-04 @ 21:00:06
URL: http://sam.webblogg.se/
Postat av: Theres

Mamma: haha, det var ju det dom var mennigen, så det var ju bra! :D



Amanda: Hihi, ^^



haha, man skulle nog kunna tro att jag skulle vara det, men vem vet jag kanske är vampyr nästa år! ;D

2009-11-04 @ 21:38:00
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0