19 maj 2017 - efter en jobbig vecka

Fredag ikväll och jag mår för första gången bra när jag är själv och inte gör så mycket denna vecka. Förra lördagen så hände det som inte fick hända. Min älskade Arrak lämnade oss, helt plötsligt. Hans bortgång har lämnat oss med massor och sorg och saknad. Han var vår solstråle och bästa vän, så himla omtyckte och älskad av alla. Det har varit en jobbig vecka på så många sött. I onsdags hade jag en fantastisk kväll med Cilla, en kväll som gav mig så mycket energi. Hon är en så fantastisk människa. Jag har så fantastiska människor runt omkring mig. Stort tack till Marlene, Cilla och Emma. Ikväll har jag också haft en väldigt fin kväll med familjen. Vi drack vi i solen med myskläderna på och njöt av helgen. Mycket mysigt och behövligt. Men jag är så himla trött, less och energilös. Orkar inte med mer av all skit som händer. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0