23 mars 2017

Vad tiden går fort! Jag hinner inte med mig, haha. Snart är det april, redan april! Idag har jag haft en väldigt fullspäckad dag. Dagen började med att kolla på Sandras ällingar, sedan en snabbis till jobbet, innan ett läkarbesök och sedan tillbaka till jobbet för att jobba någon timme. Sedan bar det av till H-sand för att röntgen, sedan tillbaka till stan för att äta middag med mormor. Avslutade dagen med att åka och hälsa på minigrisen Bella som jag ska köpa. Hon var ju det sötaste någonsin! Vi kommer trivas så bra ihop, Bella och jag. Jag tycker om att ha fullt upp och är nu jag väldigt trött nöjd i soffan. Pricken över i:et är att jag blivit sjuk IGEN!!!!! Jag hann aldrig ens bli riktigt frisk... 
 
En bild på Sandras lilla dunboll. Finaste ällingen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0