3 juni 2017 - dead men tell no tales

Igår hade jag en helt fantastisk sommarkväll med mamma. Sushi på stan och lite shopping innan vi dreglade över Johnny Depp. Underbart, avslappnat och så mysigt. Fick höra många fina ord, bra konversationer och bara få vara själv med mamma. Jag fick reda på att jag räknas som stammis på bio av biopersonalen (haha). Idag har jag sminkat två tjejer inför studentbalen. Det var roligt att hålla på med sånt igen. Att sminka och sätta upp hår lugnar verkligen mina nerver. .nu vilar jag lite och är med Bella innan jag ska iväg till kimman!  Äntligen ska jag få umgås med mina apor, förfest hos Kimman innan middag på E-street!  Det var så länge sedan och det ska bli så himla roligt. längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0