25 april - Light and dark

Jag har haft några bättre dagar nu och livet känns bra och spännande. Trots att dagarna även har haft sina svackor och det finns saker jag tycker är väldigt jobbiga så har det varit några väldigt bra dagar. Livet behöver ha sina svackor för att man verkligen ska uppskatta saker och stunder när dom är bra! Efter en jobbigare dag i fredags hade jag en fantastisk kväll med Julia! Jag är så glad att vi återupptagit kontakten! En lördag då jag var barnvakt åt världens finaste Gottfrid. Och en mysig middag med Sandra, Kalle, Gottfrid och Kalles föräldrar! Sedan en söndag med min Bella, vi fick även besök Jossan och hennes faster. En väldigt bra  måndag på jobbfronten och jag ser ser väldigt mycket fram emot en jobbvecka på Cypern. Jag har världens bästa jobb. Så givande och lärorikt att jobba med dessa människor! Påå kvällarna har jag fått lära känna min kära lilla gris bättre. Massa mys! Hade även underbar frukost hos Sandra! Älskar min familj, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0