15 april - Girls night

Igår bjöd min bästa Jossis in till hennes lägenhet, vilket innebar snällaste och snyggaste brudarna, massa skratt och tok, klirr i vinglasen och självklart musikquiz! Dom där tjejerna är så himla underbara. Väldigt roligt att träffa Mickis igen, hade ju bästa ute kvällen med henne någonsin i Vemdalen. Och så roligt att få träffa Amanda. Jag ärväldigt taggad på att åka till Gotland med henne och Jossis till sommaren. Det ska blir så himla roligt! En väldigt rolig förfest men inte lika rolig utekväll. Jag fick iallafall träffa Mårten, Isac, Kia och Rasmus som jag åkte till Göteborg med för några år sedan. Alltid roligt att träffa dom! Jag är väldigt tacksam för igår och att jag lärt känna några av brudarna bättre! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0