7/2 - En bättre helg

Just nu mår jag bra, jag mår bra efter en fantastisk helg med underbara människor. Äntligen har jag kunnat tänka på något annat än alla problem i några mintuer, jag har sovit bra i helgen (länge sedan sömnen var som den ska vara) och jag har mått bra. En fredag på stan med Marlene, min saknade Marlene. Efter att ha besökt lite butiker, så åt vi god mat på Taste och India och sedan såg vi the Revenant på bio. En helt fantastiskt kväll med massor av prat och skratt, hon är för go´ hon. Så stötande, hjälpande och aldrig dömande. Skulle kunna prata med henne i evigheter. 
 
Sedan en lördag med Kim och Kajsa, relaxen på Himlabadet, fotbollspel hemma hos Kajsa och en hot passion på RÅ och en apelsin/mjölkdrink på Udda. När Kajsa fyllde 20 år så fick hon en kväll på Himlabadets relax av mig och Kimman, så igår äntligen blev det av. Det blev en så himla fantastisk kväll, hur mysigt som helst på relaxen, hur roligt som helst att spela fotbollsspel hos Kajsa och så goda drinkar. Dom där tjejerna är så himla bra och så himla fina. Jag har sån tur som har så underbara vänner som jag verkligen kan lita på. 
 
Sedan idag har det varit en lugn dag, som jag avslutade med att planera en framtida resa med så många bra tjejer. En resa som vore så jäkla underbar. Måste fixa så att jag kan hänga med, vore bäst. Som sagt en toppen bra helg, som gett mig styrka och energi igen. Jag mår bra, just nu. Det  känns bra att planera inför framtiden, men roliga saker som får livet att gnistra lite extra. Jag vill att känsla jag har haft den här helgen ska fortsätta. Jag vill fortsätta må bra.
 
 
Bilder från en lördag med Kim och Kajsa
Trötta, mätta och utvilade på relaxen, så underbart. 
 
Jag och Kim är in the making. 
 
Two beer loving friends
 
Jag och bästaste Kajsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0