"Everyone falls down, everyone crawls now and then. Then they get up again"

I våras hände något som jag aldrig kunde ha anat: en snabb fråga på en babyshower ledde till en fråga på messenger av en främmande person vilket ledde till en blind date och sju månader av lycka, spänning och lite förvirring till och från. Men sju månader som gjorde stor skilland i mitt liv och som gjorde mig så glad. Tyvärr slutade sagen efter åtta månader, ett avslut som kommer tidigare en jag trott och hoppast på. Men jag kommer alltid att minnas denna vår, sommar och höst och jag har fått många erfarenheter som jag hoppats har gjort mig mer redo inför framtida äventyr. Trots att det är jobbigt vissa kvällar, även om det är många andra faktorer som också påverkar till att kvällarna blir jobbiga, ska jag försöka minnas allt med glädje. Vi hade så kul när det varade och det är något jag saknar, det är tråkigt att det är slut men sånt är livet. Livet går vidare och jag mår bra. Nu ska jag sluta stressa, hitta tillbaka till mitt glada sprallig jag och må bra, för jag är redo för mitt nästa äventyr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0