" This is one tough act to follow "

"I don’t want tomorrow
Oh baby tonight’s so good
Tonight’s so good
This is one tough act to follow
Oh baby tonight’s so good
Forget tomorrow
We can do tonight again"
 
Så känner jag just nu, denna helg har varit så jävla bra. Känns inge roligt att gå tillbaka till verkliga livet nu, jag vill bara återuppleva den här helgen. Det är nio månader sedan vi träffades på Kreta, det är 5 månader sedan dom sa att dom skulle komma hit och nu är det över. Varför går tiden så jävla fort när man har kul? I fredags kom norrmännen hit till Sundsvall för att hälsa på och nu är det redan över. Det har varit en av de absolut bästa helgerna, det var väldigt längedsen jag skrattade så mycket som jag har gjort den här helgen! Det har bara varit så himla underbart och det var så himla roligt att få träffa dom igen. Blir typ helt deprimerad av tanken på att helgen redan är över, vi hade längtat så himla länge! 
 
Bästa Kreta gänget. Åh, så himla glad att jag träffat dessa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0