Kärleken blommar

Jag har alltid varit en rätt så upptagen person och gillar att hitta på mycket saker, men just nu är det ännu mer. Jag hinner knappt att andas, vattna mina älskade blommor och allra minst blogga. Det finns så mycket jag skulle vilja blogga om så som Kroatien, fortsätta på mina USA-inlägg, min resa till Kreta, lite random bilder från året och Sandras möhippa. Men det får bli i framtiden haha. Som tur är det mesta som händer bara roliga saker, det är mycket mycket planering och fixande inför Sandras bröllop. 
 
I lördags hade vi möhippa för syrran min, en fullspäckad dag med så himla mycker roliga aktiviter. En otroligt lyckad dag, och en dag min syster verkligen förtjänade. Men jag ska änga ett helt eget inlägg till min kära syster. I lördags var ju även prinsens bröllop. Jag har aldrig brytt mig vidare mycket om kungafamiljen och vet nästan ingenting om den familjen, men sedan Viktoria gifte sig har jag fått upp ögonen lite mer för dem. Och idag måste jag ju erkänna att de är lite söta faktiskt. Det är liksom lite mysigt att vi har dem. När vi åt på Pink Ladies under möhippan så var vigsel på tv:n och det var himla roligt att få se den. Sedan så kollade jag nyss på Sofias kärleksförklaring till prinsen, otroligt fint. 
 
 
Dom ser ju så himla kära ut, fantasiskt gulligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0