" I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry "

Loic Nottet var en av mina favoriter i Eurovision i år. Jag älskar Rythem Inside och det är en sjukt härlig låt. Men jag har inte tänkt på att kolla på nå mer låter som grabben har gjort och det var ju synd för mig. Kimman visade för några dagar sedan när han gör en cover på Sia's Chandiler. JAG DÖR. Kolla kolla kolla. Jag har aldrig hört något liknande. Vem kan sjunga så där i typ en gamal gympasal med händerna bakom huvudet eller lite svajande längs sidorna? Jag orkar inte. Så jävla bra. KOLLA. 
 
 
Sedan har Kimman visat ännu fler klipp med honom, han är ju som allra bäst när han står själv och bara jammar. Han känns stelare på scenen. Men kolla in dom här klippen också, han är så otroligt duktig. Jag tror att jag har blivit lite kär. Han är ju så himla gullig också. Sett nån intervju med honom också och man smälter ju.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0