If I could turn back time

Tid är en läskig sak, den kan gå så sjukt snabbt samtidigt kan den gå så långsamt. För ett år sedan flyttade jag in i min lägenhet, kan inte förstå att jag bott här i ett helt år. För ett år sedan började mitt arbetsamma liv påriktigt englig mig själv, jag älskar mitt jobb lika mycket idag som jag gjorde för ett år sedan. För ett år sedan var första hösten då jag inte började skolan, jag kan inte förstå att jag gick i skolan för 1 och ett halv år sedan. Skolan känns otroligt långt bort. För ett år sedan var jag på Kreta just nu med mina babes, då var vi i början av mitt livs roligaste vecka. Just denna kväll för ett år sedan så träffade vi norrmännen för första gången, vem kunde då tro att vi fortfarande skulle ha kontankt.
 
Första kvällen på Kreta. Jag skulle göra så mycket för att få uppleva den här kvällen och veckan igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0