13 April 2015 - A drop in the Ocean

Idag vill jag passa på att hylla en person. En person som i sju år funnit vid min sida, hon är min raka motsatts men trots det känns det som att vi har allt genemsamt. Hennes humor, skratt och personlighet har förlängt mitt liv till det dubbla. Hon är lika vild och galen som mig, men hon är lite bättre på att dölja det. Hon är en person jag kan prata med allt om, hon dömer aldrig och finns alltid där för mig. Hon är en person som alltid lyssnar, oavsett hur töntigt eller jobbigt ämnet är.
 
Jag vill passa på att tacka henne för alla oförglömliga minnen, tack för alla äventyr vi hittat på och tack för alla planer vi har för framtiden. Tack för att du förgyllde min högstadietid, det var en ära att få vara med dig varje dag. Tack för att du alltid stöttar mig, alltid finns där för mig och tack för att du alltid får mig att skratta. Men framför allt tack för att du aldrig, aldrig, aldrig dömer mig, trots alla galenskaer jag hittar på, du anar inte hur mycket det betyder. Tack för att du är en så fantastisk vän och tack för att jag får vara din vän.Jag är så evigt tacksam att jag lärde känna dig. Du är den bästa Kim.
 
Nu vill jag önska dig ett stort fett jävla GRATTIS på 20-årsdagen Kimman! Hipp hipp hurra hurra hurra HURRA! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0