Att älska livet och att lära sig att leva livet

Just nu känner jag åter igen en såndan fruktansvärd kärlek till livet och jag känner att jag verkligen lärt mig att uppskatta livet. Mitt jobb är fantastiskt som jag skrev i mitt förra inlägg. Jag har vänner som får min själ att gråta av lycka. Jag har den senste tiden insett vilka obeskrivligt bra vänner jag har och hur mycket jag uppskattar och älskar dom. Jag må ha en släkt och familj som är drabbad av mycket sjukdomar och vi må ha varit med om mycket skit och jobbiga stunder, men det har även gjort att vi är en sjukt familjekär och tajt släkt. Får ofta höra a v omgivningen att dom tycker att vi är så kärleksfulla och att vi tar hand om varandra. Vilket är väldigt sant.
 
Jag känner en lycka i kroppen och har gjort hela det här åter, som jag aldrig tidigare känt. Jag tror att det framför allt har varit bra för mig att bli vuxen, att börja jobba och ta eget ansvar. Jag känner äntligen helt genom lycklig och det känns som att jag hittat rätt. Jag älskar livet med hela mitt hjärta och njuter verkligen av alla stunder jag kan och det känns underbart. Att leva varje minut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0