Make-ups by Theres Engberg

Jag skriver inte längre på bloggen för att det är folk som läser den. Förr handlade det mer om följare och dagliga uppdateringar. Idag är det enbart för min egen skull och jag skriver bara när jag känner för det. Jag trodde inte ens att jag hade någon läsare kvar, så det var en glad överrasking att höra att några av mina tappra och tålmodiga vänner fortfarande läser min blogg (Alicia, det är bland annat dig jag syftar på nu haha). 
 
Livet flyter på som vanligt och jag tycker att det mesta är fantastiskt! Jag har haft en otrolig sminklust och halloween känsla på sista tiden. Jag älskar verkligen att sminka, det är som magi. Man kan göra vad man vill och förändra så mycket. 
 
 
Några makeups jag gjort på den senaste tiden. Jag älskar det mörka och det läskiga. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes I'm reading hehe :d

2014-11-15 @ 21:08:31
Postat av: Alicia!

Okej såg nu att jag glömde skriva namn så det står "anonym" hehe...

Svar: Förstod att det var du! ;*
Theres Engberg

2014-11-21 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0