" we all need her, but no one more than me "

Det finns en person som jag alltid går till när jag har frågor, behöver hjälp eller vägledning; spelar ingen roll vad det gäller så har hon alltid svaret. Vi är varandras motsattser samtidigt som vi är tvilligar; vi är så lika och så olika. Hon är den jag vågar prata om allt med, hon är den jag berättar allt för och hon är den som hjälper mig mest. Hon stödjer mina drömmar, hon hjälper mig att vara mig själv och hon har inspirerat mig och gjort mig till den jag är idag. Hon är en person som jag inte skulle kunna leva utan; min mamma. Jag älskar dig obeskrivligt mycket. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack älskade dotter och detsamma känner jag för dig ❤️❤️❤️

2014-05-25 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0