Slutet är nära, på riktigt.

Det är galet nära studenten, jag tar fan STUDENTEN!? Känns helt obegripligt konstigt, roligt, skrämmande och alla känlsor på en och samma gång. Men nu är det drygt en månad kvar och såå mycket i skolan. Så mycket på fritiden man vill hinna med, så mycket bara. Men samtidigt ät allt väldigt spännande. Livet är bra just nu, upp och ner, men spännande och mycket nytt. Precis som livet ska vara. 
 
Har gjort mycket roligt på sista tiden, dock varit väldigt sjuk också. De senaste månaderna har gått så himla fort så att det känts som att jag inte ens hunnit tagit upp kameran för att ta ett kort, starta dotorn för att blogga eller gå in på insta för att posta en bild. Inge roligt, jag älskar minnen. Men det ska bli bättre nu. FÖR NU JÄVLER SMÄLLAR DET. En gammal era slutar och en ny börjar, och det är med skräck blandad förtjusning detta sker. 
 
 
Nu ska jag och mamma mysa till frozen. BÄSTA FILMEN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0