Mösspåtagningen - " I know if I go, I'll die happy tonight "

Det var mösspåtragning i onsdags and crazy shit went down, hahaha. Själva mösspåtagningen på tirget var så jävla kul, vi dansade, skrek och var så jävla lycklig. Sedan blev det lite preparty hemma hos Lina med pizza, sedan driknar på resturang Torget, så himla mysigt. Älskar min klass just nu, vi är tajtare än någonsin. Sedan ännu mer party hos Lina och fler drinkar på Udda Tapas, där jag och Vera satt kvar längre och hittade massa killar vi drog med hem till Lina, haha. Men när vi kom dit var det redan massa killar där, bland annat mina barndoms kompisar Pontus och Petter, blev lite chockad haha. Sedan bar det av till Oscar för studentfest men stannade inte så länge, var inte så kul. Men jag och Vera delade på en till drink och det blev lite dans! Varför går jag alltid dit då jag vet att hemma festen alltid (nästan, förutom den första för den var så jävla rolig!!!) är roligare. Det är för mycket folk där för mitt klostrofobiska sinne. Haha, men hur som helst, det var en sjukt rolig dag med jävligt mycket pussar och kärlek i klassen. Älskar detta, en av dom bästa dagarna i mitt liv och den bästa skoldagen på dessa tolv år. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0