Hey ho, Let's go

Det känns som att det är nu det börjar, nu det börjar på riktigt. Nu börjar veckan med stort V, kanske en av de roligaste roligaste veckorna i mitt liv. Mösspåtagningen och balen, så mycket att se fram emot. Men jag varvar dom roligheterna med jobb. Idag har jag min sista lektion, jag har lämnat in alla uppgifter och på ons är det mösspåtagningen. Det är nu det tar slut. Om typ tre veckor, eller nått liknande, tar jag studenten. Fredag den 13de juni klockan 14.00 tar jag studenten. Kan inte förstå att jag tar studenten, men GALET kul kommer de bli! Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på allt som komma skall nu!! 
 
 
Så mycket kärlek till denna bild, världens bästa selfie. Den är tagen på Jonnis födelsedag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0