" If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew "

Igår hade jag typ en av årets bästa prat-kvällar. Jag, Simon och Emma-Lee skulle se på Let's Dance, men det slutade med att vi satt och pratade fram till sent in på natten om precis ALLT. Jag ärlskar sånna kvällar när man bara inte vill att konversationerna ska ta slut. Spöken, rymden, skvaller, filmer och kändisar. Allt hann vi att prata om, så mysigt. 
 
Idag skulle jag och brorsan åka och göra några sabba ärenden, men det slutade som en hel dag som betid av så mycket roliga händelser. Åh, min fina bror. Hälsade på mormor på skjukhuset. Sedan blev det middag med brorsan och hans familj, breezer med Sofia och massa mer mys. Snart kommer Jossis hit för en snabb catch-up. En riktigt bra helg, som verkligen inte vart som planerat utan mycket bättre. Har inte hunnit göra en enda sak som jag planerat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0