LOVE LIFE, LIVE LIFE

Precis kommit hem efter två långa, smått jobbiga men åh så roliga dagar på jobbet. Vi har nu blivit klara med renoveringen inne på Indiska i Sundsvall, det är så himla fint. Jag måste ta och åka in imorgon och kika på nyinvigningen av butiken. Det har varit så roligt att få vara en stor del av ombyggnationen, känns verkligen som att jag är en del av dem nu, min älskade Indiska-butik. Förutom att jag älskar Indiska som affär och att jag alltid gjort plus att jag älskar att jobba i en butik och att träffa människor, så är den bästa delen mina kollegor. DOM ÄR SÅ JÄKLA BÄST!  Älskar att jobba med dom, dom är roliga och underbara. Efter mycket jobb idag avslutade vi med en middag på Invito, som ett avslut på denna struliga och jätte spännande renoveringperiod.
 
Livet är så himla underbart just nu. I morgon ska jag sminka en sugarskull, i helgen blir det en familytrip, nästa vecka tar jag STUDENTEN (!!!!!!!!!!!!!!!), helgen efter det så är det midsommar och vi ska till stugan och Pie ska antagligen med och helgen efter det så är det BRÅVALLA!!!!!! Jag dör, åh, älskade veckor och älskade liv.   
 
Bästigaste bilden från mösspåtagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0