Love life, live life

Just nu, denna sena natt, älskar jag livet mer än jag någonsin gjort tror jag. I en kolsvart husbil, tillsammans med djupa andetag och James Arthur i öronen så uppskattar livet till max. Ligger och tänker på alla minnen från det senaste året och vill gråta av lycka. Min helg i stockholm med kim och james arthur, studenten och bråvalla, samt the band perry med syrran. Men även alla andra små stunder med vänner och familjen. Jag fyller 19 år imorgon och jag måste säga att livet som 18 åring har varit det bästa året, att bli vuxen, alla utgångar, alla fester, skaffa jobb och ta körkort. 
 
Jag är väldigt lyckligt lottad och lever ett underbart liv fyllt med kärlek, spänning och trygghet. Jag älskar min familj, släkt och vänner och jag vill tacka er alla för att ni gör mig såhär lycklig, men även till alla random personer som sätter färg på en grå vardag. Livet är till för att leva och ni får mig att vilja leva och uupptöcla allt livet har att bjuda på. Jag är spänd och taggad inför framtiden, jag säger bara bring it on!
 
 
JAG ÄLSKAR LIVET.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0