the brilliant and talented Andy Serkis

 
Det finns nog ingen i världshistorien som har missat att jag älskar film? Det är något jag personligen uppskattar jätte mycket och något jag finner mycket intressant och hjälpande. Min dröm är att på något sätt jobba och bidra till filmvärlden. 
 
Iallafall, som säkert många vet är min favorit skådispelare Johnny Depp (vem tycker inte det?), den mannen kan ju göra abslout vad som helst. Men världens mest underskattade skådispelare och en som nästan delar första plasten på min lista äver bästa maniliga skådisen är Andy Serkis. Känd som Gollum i Lord of the Rings och Ceaser i Planet of the apes. Han är en sån sjukt brilliant och talang full skådispelare att jag tappar hakan när jag ser hans motion captures. Hur kan denna kille inte få mer uppmärksamhet?! Han är ett geni! Kolla bara på dessa videos och bedöm själv. 
 
 
 
Förutom att han är en av världens bästa skådisar verkar han också vara en riktigt snäll, roliga och intressant person. Skulle vara roligt att ha en pratstund med han. Mycket inspirerande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0