Valentine's Day - 2014

 
Innan jag ska berätta om min underbara dag vill jag bara säga en sak. I många år har jag, likt måååånga andra, känt sig totalt forever alone på alla hjärtansdag och tyckt det varit jobbigt att man varit singel. Men inte i år. Jag är 18 år och är stolt över att vara singel. Jag har aldrig haft ens i närheten av en riktigt dead serious pojkvän. Men vad gör det? Jag har ju ändå personer i mitt liv jag älskar och bryr mig om och sånna som älskar mig. Sen betyder det inte att jag inte varit med killar eller känt det där underbara att någons håller ens hand, att vakna upp bredvid någon eller bara veta att någon tycker om en. Men jag är glad att jag inte har några problem med att vara själv på alla hjärtans dag. Det är inget fel på att vara själv. 
 
Nu till min dag. Den här dagen har varit så bra, på hur många olika sätt som helst. Föreläsning med Dregen, hjälpte min fina rådgivare Lotta (lifeoflotta & lyckliga gatan) med att förebereda Lyckliga Gatans festmässa, ställde sjäkv ut på företaget med vårt företag Different Shades. Har tillbringat stora delar av denna dag med två av mina närmsta kompisar, Jossis och Kim. Lärt känna många nya ansiktet, träffat så mycket trevligt folk som gör mig så glad och sett så mycket fina klänningar. Sen hände det där som fick mig att fälla de oförväntade glädje tårarna mitt bland allt folk. (längtar tills jag får berätta, blir alldeles lycklig i hjärtegropen.) En riktigt jag-älskar-livet-dag. Nu ska jag avsluta denna fina fina dag med Les Miserables (älskade film), kan inte bli bättre.
 
Backstage
 
Jossis och jag på mässan, älskade vän. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0