" There's a log on the fire and it burns like me for you "

Idag har jag haft en riktigt bra dag, utan någon speciell anledning och sånna dagar älskar jag. När man går omkring med ett leende på läpparna. Jag har haft en bra dag på praktiken, känner mig riktigt trygg och hemma där. Sen mötte jag upp Julia på stan för att hämta ut Thor-biljetterna, så som vi har väntat på den filmen och nu är det mindre än två veckor kvar. Vi gick omkring i det lätta snö fallet här i Sundsvall, finns det något vackrare än denna stad i snön? Sen köpte jag subway som jag tog med hem till Lina och satte mig och prata lite med henne och Nellie. Sedan åkte jag till mammas jobb för att avsluta dagen med julpyssel tillsammans med mammas roliga jobbarkompisar, samt bil körning i den allra första snön. En riktigt fin dag. 17 oktober. 
 
 
Jag visar hur man spelar biljard! 
 
Bilder från oktober 2012 - en underbar månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0