Summer of 2013 - " All the memories make me want to go back there "

" All the memories, how can we make it back there.
I want to be there again " 
 
Som jag sa i det tidigare inlägget har denna sommar varit obeskrivligt bra, händelserik och riktigt jävla rolig. Full av äventyr, nya erferenheter och jag har vuxit som person. Jag börjar nu känner mig äldre, känns lite som att livet nu har börjat. Förra sommaren skrev jag om min stror förändring och det är sant. 2012 var året då jag förändrades mest som person och lärde mig om livet. Men i år har jag lärt mig hur man har kul och hur man tar vara på livet! 
 
När jag tänker tillbaka på alla freaking jävla underbara stunder pirrar det nästan i magen och jag blir lite avundsjuk på mig själv, fy fan vad bra och roligt allt har varit. Även de senaste veckorna. livet är så jävla obeskrivligt underbart och spännande ibland. Året må haft en hård början och det hänger fortfarande kvar, men det är just det där tragiska som gjort att jag slutat hålla mig tillbaka och nu lever jag bara livet, ibland nästan lite för hårt. De senaste månaderna har varit det bästa någonsin. 
 
Iphone bilder. 
 
 Kamera bilder. 
 
Lite liiiiiite bilder från sommaren. Mer kommer snart!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0