" I'm a shooting star leaping through the skies "

20-tals sminkning är det fulaste och svåraste jag någonsin sminkat. Jag är fruktansvärt missnöjd med sminkningen som ni ser på bilden, men tänkte att det kunde vara kul att se hur man såg ut på 20-talet.
 
Det är väldigt osmickrande. Man såg väldigt trött ut och man rakade ögonbrynen och höjdedom i en tunn rund svart båge. Ni får ingen större bild för sminkningen blev så jäkla ful, men det var under tidspress och allra första gången. Jag ska göra hemma på mig själv snart och träna (dock utan att ta bort ögonbrynen) och då kan jag visa er en snyggare sminkning. 
 
Det var iallafall väldigt kul att tabort ögonbrynen, haha. Man såg riktigt sjuk ut, som att man hade en fruktansvärt allvarlig sjukdom. Men det var kul att testa på det. Både enklare och svårare än jag tänkt mig!
 
Ni får ursäkta de dåliga mobilbilderna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0