Meet and Greet with the Band Perry!

Herregud, jag kan fortfarande inte förstå att gårdagen hände, vilken jävla sjuk (FANTASTISK) kväll och dag! Det hela började med att vi såg dom på centralstationen i Stockholm när dom var vid sin bil, vilket jag och syrran trodde var dagens höjdpunkt. För hur kul är det inte att se personerna som man lyssnat på i timmar och sett på tusentalt bilder i verkligheten? Sedan på kvällen innan en konserten på Cirkus var det en tävling där man kunde vinna priser stod det bara, men vi tänkte: why not? vi är ju bara här en gång. Så vi skrev våra namn på varsin lapp och stoppade i lådan där. Sedan utan att tänka mer på det såg vi deras sjukt bra spelning, jag har varit på många konserter men detta är en av dom bästa och jag är inte ens en coutrygal. Men satan vad dom kan leverera! Efter spelningen så skulle dom dra vinnarna och då hade vi fått reda på att första pris var en signerad poster och en meet and greet med bandet sjävla backstage. Sen hände det sjukaste någonsin då dom ropade upp: Theres Engberg! (på ett oförståligt språk då hans som presenterade vinnarna var från amerika och inte kunde utala Theres, hahaha) Det blir en kort tystnad och alla är spända på vem som vann första priset, sen fattade jag att dom sagt Theres så jag flyger upp på scenen (jag stod längst fram, så det gick fort) och är helt i chock. Helt förvirrad, sjukt glad och tomatröd om kinderna hänger jag med amerikanen backstage för att vänta på att bandet ska komma ner igen och träffa mig! Jag hade berättat för amerikan att min syster var ett stort fan och att hon väntade på mig, så då var han så himla snäll och hämta henne och Kalle så dom också fick träffa dom. 
 
Där står vi backstage och väntar på vår meet and greet med the Band Perry (min systers favoritband), vilken sjuk känlsa. Sen kom dom och dom var så snälla och gulliga och tog sig verkligen tid att prata med oss. Vi fick kramas, skämtade med varandra och ta foton och det hela var så sjukt men så jävla coolt. Kunde jag säga nått till dom nu efteråt så är det bara TACK, fy fan vad kul det var att träffa er, ni är fantastiska allihopa. Tack, tack, tack! 
 
Kvällen började med att jag såg dom på centalstationen och slutade med att jag stod backstage och pratade med dom. SJUKT vad som kan hända på några timmar. 
 
Jag kan fortfarande inte fatta att jag vann förstapris, hur galet är inte detta? Skulle kunna sitta och berätta alllt i detaj, vad vi sa och hur allt gick till men det skulle ta sån sjukt lång tid. JAG HAR FAN TRÄFFAT THE BAND PERRY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0