I got passion in my pants and I ain't afraid to show it, I'm sexy and I know it

Jag har så mycket jag vill hinna med nu, har MASSOR med bilder att blogga, jag vill kolla på film och vara med min underbaraste vänner och bara njuta av livet men jag måste plugga dygnet runt nu den sista månaden. Jag har iallafall haft en väldigt fin dag med Jossis idag. Vi lunchade tillsammans på min skolan och efter skolan passade vi på att åka samma buss hem igen eftersom att vi slutade samtidigt och där mötte jag Pie som jag sedan spernderade en rolig stund hemma hos mig med henne. Skönt att hinna träffa lite kompisar. 
 
Eftersom att jag inte hinner blogga nu egentligen tänkte jag bara lägga upp en ny låt som jag fastnat på. Inte min typ av musik alls, men James Arthur har något jag diggar vet inte vad men något är det. 
 
 
Jag HATAR LMFAO's orginal version av den här låten, men efter att James har fixat och trixat med fick det nytt liv och blev riktigt skön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0