10 saker ni inte visste om mig

1. Jag laddar aldrig ner filmer, musik eller någonting överhuvudtaget. Trots att jag är ett film och musik freak är alla mina hundratals filmer och skivor köpta. 
 
2. Jag älskar röbetssallad! Det är min favortisak på julbordet. Jag åt det senast idag till lunch, haha. 
 
3. Jag, lika som min syrra, älskar att läsa skvallertidningarna Veckans NU! och Hänt Bild. En av de mysigaste saker jag vet är att ligga i lung och ro och läsa dom innan jag ska sova. Det är nästan pinsamt hur många såndär tidningar jag har i min barack. 
 
4. Jag upptäckte nyss att jag ÄLSKAR actionfilmer, det trodde jag inte innan jag såg the Avengers som är en av de bästa filmerna jag sett. Efter det har jag sett de flesta andra superhjältefilmerna, har bara iron man kvar. Och jag är lite smått beroende av Thor och Batman filmerna. 
 
 
5. Det land jag drömmer mest om att resa till är New Zealand! Jag älskar deras natur och jag vill så gärna vandra omkring där och drömma mig bort. Sen får man inte glömma att Lord of the Rings är inspelad där! jag skulle ju inte tacka nej till att besöka hobbiton. 
 
 
6. Jag bryr mig väldigt mycket om miljön och är väldigt miljömeedveten, vilket jag fått av min mama. Jag kan bli jätte irriterad av att diskutera miljö med dom som inte bryr sig alls om den, haha.. 
 
7. Jag vill och ska i framtiden skaffa två getter som ska heta Minerva och Nymphadora. Ja, efter karaktärerna i Harry Potter. 
 
8. Jag tycker inte om att vara brun, jag tycker att jag ser skitig ut och mina ärr syns så himla tydligt då. Men jag blir väldigt lätt brun. Vilket ni ser på bilden som min syrra tagit på mig för fler år sedan:
 
 
9. Jag älskar att campa, i alla dess former. Men det bästa är husvagn, jag är i stort sett uppväxt i en husvagn och i framtiden vill jag att jag och min framtida familj ska se Sveriges alla hörn i en husvagn. 
 
10. Jag har en väldigt lite släkt, men vi är tajta. Jag har till exempel inga kusiner. 

Kommentarer
Postat av: Simon

pffft jag visste allt det där!

2013-05-06 @ 21:07:26
Postat av: Tessan

Hahahaha, det betyder väl att du känner mig väldigt väl simon! ;D

2013-05-06 @ 21:49:21
URL: http://www.theresengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0