" So take this wine and drink with me and let's delay our misery "

Min blogg har varit mer än död på sista tiden. Men det är för att jag lever livet. Sommarlovet är här och livet är till för att levas. Så kvällarna är sena, mornarna tidiga och det är så mycket saker att hinna med. Men nu är det roliga saker som händer. Jag har haft sommarlov i mindre ön en vecka med det har hittills varit väldigt bra och jag hoppas bara att det blir bättre! Nu ska jag jobba klar och sedan blir det minimidsommar i en väns stuga. Kommer bli så mysigt, längtar. 
 
Jag och mina kära vän Karin som har lämnat mig en hel sommar för att vara i Edinburgh. Jag är så avundsjuk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0