" Samma gamla skiva spelas, dansar runt jag hör oss sjunga: Wa pa babababa we're in love! "

Eftersom att mitt år hittills har varit väldigt traumatiskt och fortfarande är, men så har jag börjat planera in en massa roliga saker den här sommaren! Jag förtjänar att ha kul nu, slösa pengar och bara få njuta av livet med kompisar och familj. Jag ska på massa konserter, jag ska ha kul, jag ska vara med mina väldigt saknade kompisar och jag ska börja leva mitt liv igen. Jag ska äntligen slippa känna den förbannaden pressen från skolan och jag ska bara göra det jag känner för att göra. FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!! I want it right now.
 
 
Två små bebisar på bilden som ska likna mig och Pie. Haha, jag kommer så väl ihåg den här dagen. Vi var så små och jag kan inte förstå hur jag kunnat se ut så sådär. Bilden är iallafall väldigt söt och ligger mig nära till hjärtat. Åh, nu längtar jag om möjligt ännu mer till sommaren. GIVE IT TO ME NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0