This moment is perfect, please don't go away. And I'll hold on to it, don't you let it pass you by

Jag har ingen aning om varit min blogg inspiration har tagit vägen och det gör mig ledsen. Förr älskade jag att blogg och kunde publicera flera inlägg om dagen, men efter att morfar dog och farfar blev diagnoserad med cancer har den försvunnit totalt. Saker som brukade spela roll gör inte längre det.. 
 
Men nu ska jag inte deppa! Jag lever fortfarande på glädjen från bråvalla och det har gjort att jag totalt glömt bort att det är gatufesten i helgen!! Jag har inte hunnit förberett mig alls, inge låtar, kläder eller något. Imorgon drar det igång och jag hoppas verkligen att det blir bra! inget kan slå förra året, för herregud vad det var bra! Men nu ska jag peppa upp mig lite så ska det här också bli köng! 
 
 
Bilder från tidigare år på gatufesten. Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0