I'm a shooting star leaping through the skies, like a tiger defying the laws of gravity

Before: Jag när jag är nyduschad och osminkad. 
 
After: Sminkad och redo för kvällens festligheter! Snacka om skillnad hahah...
 
Här satt vi en stor del av kvällen och myste. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med detta. 
 
Kvällens bästa bild, älskar den så mycket!
 
 
I lördags var det fest på Stolpås, min 18 årsfest. Det blev bara en liten fest, men typ mina närmaste vänner, jag är så tacksam för de vänner jag har. Mina vänner är det bästa som finns och jag älskar dom alla obeskrivligt mycke! Jag fick de finaste presenterna man kan tänka sig, dom hjälpte till med själva festen och de får mig att må väldigt bra. Så det blev en väldigt rolig kväll enligt mig, trots att vi inte var allt för många! Men kvällen bestod av att lära känna lite nytt folk, ha massor av kul och dansa fram till gryningen. Precis som det ska vara! Tack så mycket för att ni gjorde min kväll alla fina vänner.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0