I tried to be chill but you're so hot that I melted, I fell right through the cracks

Hejsan!
 
Livet känns lättare nu på sommaren när man hinner göra massa roliga saker. I tisdags var jag med Kim, vi snackade, skrattade och bara hade det mys i vår dubbelhängmatta. I onsdags var jag med hanna hos hennes morfar och fikade och njöt av naturen, samt så åkte vi till simon på kvällen och soelade as köngliga SimCity. Idag har jag Hanna och Kim varit på en road trip till min stuga i Gårdsjön och grillat, badat och frusit i den kalla blåsten. Men shit vad kul vi hade, gjorde eld, skrattade och läste skvaller tidningar. I LOVE those girls. Imorgon fyller min klasskompis, Nellie, år så då blir det party!! Wiho.
 
Jag och Hanna utanför Bråvalla! VILL SÅ JÄVLA GÄRNA TILLBAKA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0